Zjednodušte si predaj a komunikáciu so zákazníkmi pri uzatváraní obchodu
Úspech podnikania závisí od mnohých faktorov. Veľmi dôležitý je kapitál, dobrý nápad a priestor na jeho realizáciu. Nakoľko je ale jeho súčasťou predaj, nesmierne veľký význam má aj dobrá pokladňa a spôsob predaja.
Preto, ak ste sa rozhodli založiť si vlastnú firmu a poskytujete služby alebo produkty, ktoré sú predmetom predaja, nová pokladňa sa určite zíde aj vám.
Aký je rozdiel medzi novými registračnými pokladnicami a klasikou?
Základnou zmenou je trvalé pripojenie k internetu. Nové registračné pokladnice musia byť vždy online, táto podmienka sa musí prísne dodržiavať, pričom existujú určité výnimky podľa regiónov.
Pripojenie k prevádzkovateľovi fiškálnych údajov a daňovému úradu a prenos fiškálnych údajov do centrály. Tým sa zvyšuje kontrola a transparentnosť obchodu a zjednodušuje celý proces uzatvárania obchodu.
Novinkou je aj modernejšie technické vybavenie, moderný softvér so schopnosťou integrácie s inventárnymi systémami, pripojenie cloudových databáz a jednoduchšie, intuitívne ovládanie.
Výhody, ktoré vám používanie elektronickej pokladne prinesie
Mnohí podnikatelia sa pri zavádzaní nových systémov často zameriavajú iba na negatívne stránky celého procesu. Pri e-kase to môžu byť spočiatku materiálne a časové náklady. Online pokladňa má však množstvo výhod.
- Zníženie inšpekcií daňovou službou;
- Možnosť analýzy a kontroly zásob priamo v registračnej pokladni (v niektorých modeloch prostredníctvom osobného účtu);
- Sledovanie populárnych produktov a stavov zásob, priemerná štatistika fakturácie a predaja;
- Kontrola zamestnancov pri každej pokladni;
- Zjednodušenie postupu registrácie registračnej pokladnice;
- Modernejšie a jednoduchšie rozhranie zariadení.
Preto, ak si chcete svoje podnikanie týmito výhodami zjednodušiť aj vy, neváhajte si elektronickú registračnú pokladňu alebo špeciálnu fiškálnu tlačiareň zakúpiť.